KEVÄÄN LUMOISSA

Se on sitten toukokuu ja virallisesti kevät, ja tietysti vappu! Mulle se tarkoittaa todella paljon hommaa viimeisten kouluhommien kanssa, jonka takia itseasiassa blogikin on jäänyt havyttömän mitättömälle huomiolle! Joku tarkkasilmäinen on saattanutkin huomata, että Kaksplus on poissa kuvioista. Oli todella mukava päästä syksyllä mukaan Kaksplussan yhteisöön mutta valitettavasti alkuvuodesta omat fiilikset bloggaamisesta muuttui ja päätin jättää kyseisen yhteisön.

Nyt on kuitenkin aikaa ja motivaatiota taas tälle harrastukselle enemmän ja uudet tuulet puhaltavat. Olen nimittäin mukana Lumo-blogeissa, joka on muutaman bloggaajan yhteisvoimin perustettu yhteisö. Käy lukemassa Lumoista lisää täältä. Mä olen todella otettu ja onnellinen siitä, että olen pääsyt mukaan näin mahtavaan porukkaan. En malta odottaa mitä tämä tuo tullessaan!

Toinen syy väliaikaiseen hiljaisuuteeni on ollut uusi blogi jota olen pikku hiljaa rakennellut opinnäytetyön innoittamana. The way YOU want it -blogi on tee-se-itse-blogi vaatteiden tekemisestä ja muokkauksesta. Blogista löydät luovia ja mielenkiintoisia ohjeita, sekä pääset kurkkaamaan minun loputtoman vaatevarastoni aarteisiin ja varjopuoliin. Blogiin pääset täältä.

Hyvää vappua kaikille!



-Nora

0 kommenttia:

Lähetä kommentti