KOKO SUOMI VÄSYY

Viime aikoina monista blogeista on saanut lukea väsymyksestä ja kaamosmasennuksesta. Olen sormet ristissä ajatellut, että onneksi mä olen tänä syksynä välttänyt väsymyksen ja masistelun. No viimeviikolla se sitten iski, ja kovaa. Ihan yllättäen. Hitto. Mä olen ollut ihan pihalla. Aivan loppu. Odotan vaan koko ajan, että pääsisin nukkumaan. Nukkumaan mennessä pelkään Viljon herättävän mut, enkä taaskaan saa nukuttua. Aamulla sängystä nouseminen tuntuu ylitsepääsemättömältä ja itku meinaa tulla, särkee pää huonosti nukutun yön jälkeen. Odotan, kuin kuuta nousevaa, että Viljo menee päiväunille jotta saan torkahtaa edes hetkeksi. Sekään ei riitä, herään taas kiukkuisena. Tästä johtuen blogikin on jäänyt todella vähäiselle huomiolle. Hävettää ihan. 

Mulla oli suunniteltuna upea joulukalenterikin teitä varten. En ole vaan millään jaksanut toteuttaa sitä ja nyt on jo liian myöhäistä. Surettaa.

Ja sitten hieman iloisempia uutisia. Arvonta päättyi reilu viikko sitten. Haluatte varmasti tietää voittajan, ja mitä ihmettä voittaja saa! Se selviää huomenna. IIIK!

Toinen ihana juttu on JOULU! Se on ihan pian täällä. Vielä pitäisi saada koti näyttämään tonttujen kololta. 



-Nora

0 kommenttia:

Lähetä kommentti