TÄYDELLISTEN RINTALIIVIEN METSÄSTYS

Turhauduin viime viikolla toden teolla sovittaessani yli 20 paria epäsopivia rintaliivejä. Olin käynyt jo H&M:llä ja muutamassa muussa liikkeessä, kunnes Lindexissä iski todellinen epätoivo. Mulla ei ollut pienintäkään hajua mikä koko olisi sopiva. On tämä rintamus nimittäin kokenut sellaisen muutoksen viimeisen vuoden aikana. Raskausaikana rinnat paisuivat kuin pullataikina ja jo puolessa välissä odotusta näytin lähinnä kissan raatelemalta. Synnytyksen jälkeen nuo kaksi sulokasta kirjaimellisesti räjähtivät käsiin! Ja imetyksen loputtua arvatenkin rinnat tyhjenivät kuin ilmapallot konsanaan. Viljon syntymän jälkeen olen käyttänyt bikinien yläosaa ja imetysliivejä, koska vanhat liivit eivät ole lähimainkaan sopivat.

Eräänä päivänä marssin Changen myymälään, jossa minut otti ystävällinen myyjätär vastaan. Myyjä mittasi ympärykseni ja vilkaisulla arvasi kuppikoon. Nappiin meni! Ensimmäiset liivit olivat täydellisen kokoiset. Sovitin monia erilaisia malleja ja värejä, jotta saatiin varmuus juuri mulle sopivista liiveistä. 

Kyllähän tuo reissu tuli kalliiksi tälläiselle kitupiikille. Mutta oli sen arvoista! Vihdoinkin mulla on oikeasti sopivat rintsikat ja vielä laadukkaat. Ja palvelu myymälässä oli ihan huippua! Yleensä pelkään tuollaisia pieniä putiikkeja, mutta ainakin Turun keskustan myymälässä oli ihana tunnelma. 

Mä olen käyttänyt rintaliiveissä kokoa 75B aina, tai niin kauan kuin jonkinmoiset boobsit olen omistanut. MUTTA, mun oikea koko on 65E!! Kuinka väärässä voikaan ihminen olla. Kaikki nämä vuodet on menty kymmenen senttiä liian isolla ympärysmitalla. Huhhuh. Toisaalta, ei tuollaista kokoa myydä missään perus kaupoissa, mistä siis olisin voinut kokoni edes tietää.

Käykää ihmeessä kysymässä ammattilaisilta neuvoa, suosittelen! En voi uskoa miten hyvältä nuo rintaliivit tuntuu sopivina. 







-Nora

2 kommenttia:

  1. Oon kuullut parilta muultakin tutulta kehuja kyseisestä liikkeestä! Ehkä tosiaan vois itsekkin hieman panostaa jos ne todella ovat hintansa väärtti.. :)

    VastaaPoista