KUONTALO KUNTOON

Pitkästä aikaa sain minäkin hiukseni hoidettua. On ne ollut viimeaikoina sen verran retuperällä nimittäin. 

Käytiin viime sunnuntaina meidän porukoilla. Hetken mielijohteesta pyysin äitiä napsasemaan mulle polkan. Mitäs olette mieltä mun uudesta lookista? Mä olen itse tosi tyytyväinen. Vähän tuntuu hassulta, kun tukkaa ei saa kunnolla kiinni. Olen niin tottunut heittämään ne vaan nutturalle. Huomenna on muuten kivat hipat tiedossa. Ne on vielä kivemmat uuden tukan kanssa!

Ihmiset puhuu äititukasta. Onko tämä nyt sitten sellainen? Ei saa Vilpertti kiskottua. Ei jää ruokaklimppejä kiinni. Kyllä tä taitaa olla äititukka. Aika hieno sellainen kuitenkin. 




-Nora

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä kiva ja raikas! Ei tosiaankaan tule ensin mieleen mikään mamma-look ;) :D

    VastaaPoista
  2. Ihana, sopii tosi hyvin! :) Mä haluaisin myös leikata reilusti pois jotta vahvistuis hiukset ja joku uus malli olis myös kiva! Enpä oo saanu vaan aikaseks varata aikaa, ehkä ensviikolla! :)

    VastaaPoista