ENSIMMÄINEN ARVONTA

Tulevan pikkujoulukauden kunniaksi on ihka ensimmäisen arvonnan aika! Pikkujoululahja, jonka joku teistä voittaa, onkin vähän erilainen. Se paketti on nimittäin meikäläisen käsialaa! Ei ole tässä arvonnassa käytetty yhteistöitä vaan minun pikku kätösiäni. Mä en paljasta mitä paketti sisältää, mutta se sopii varmasti jokaiselle naikkoselle. Paljastan sen verran, että paketti on pehmeä.

Näin olet mukana arvonnassa: Jätä kommenttiboksiin sähköpostiosoitteesi ja kerro omasta suhteestasi käsitöihin. Oletko väkertelijä vai onko käsitöiden näpertely ehdoton ei? Tai jos tulee vaikka mieleen joku hauska tarina lapsuudesta! Osallistuminen 23.11 asti.

Todella toivon että monet teistä osallistuu! Olen itse hurjan innoissani tästä. Yllärit on kivoja! 



-Nora

43 kommenttia:

  1. Jee mä osallistun! :)
    Mä oon semmonen kärsimätön käsityöläinen, pitää saada aika nopeesti valmiiksi et jaksan tehdä loppuun asti. Mut tykkään kyllä. :)
    mere.tuulia@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes hyvä! Mulla on vähän myös vaikeuksia tuon loppuunsaattamisen kanssa :D

      Poista
  2. Odallistuisin mielellään! Olen ihan tumpelo käsitöissä: 10-vuotias tyttäreni on jo taitavampi kuin minä ja opettaa mulle nykyään (oman) ompelukoneen(sa) käyttöä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Odotan innolla mitä kaikkea tuo Viljo mulle ehtii opettaa! :)

      Poista
  3. Jee arvonnat on kivoja :) mä haluaisin olla väkertelijä, mutta taidot ei vaan riitä sellaseen joten jätän ne hommat jollekkin muulle suosiolla.. :D
    sannjapp@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Eihän se olisi enää mikään taito jos se olisi kaikilla hallussa! :)

      Poista
  4. - Osallistun :). Mie oon sellain kokeilija myös käsitöiden suhteen. Mutta tykkään kutoa, vaikka harvoin sitä teenkin.
    kaenpesassa@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeilu on kivaa, varsinkin jos ne uudet kokeilut onnistuu! :)

      Poista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Ite oon semmonen. että just ennen joulua innostun kutomaan kaikkea mahollista. Sit taas joulun jälkeen innostus aina laantuu. :D

    sähköposti: sonjakoskensalo@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kausittain nämä mullakin vähän menee :D

      Poista
  7. Oi kuulostaapas kivalta! Mä tykkään käsitöistä ja kaikenlaisesta näpertelystä. Nykyään on vaan ihan liian vähän aikaa sellaselle.. :(
    janette.peltokorpi@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi itku! Ehkä taas löydät ajan sille jossakin vaiheessa! :)

      Poista
  8. Osallistun! Itse olen tykännyt pienestä asti käsitöistä! Muistan että lapsena neuloin villasukan päivässä mummolassa koska olin niin innoissani! Nyt vain tosiaan tuntuu että jos jotain aloittaisi se jäisi kesken.. Inhottavaa :( aitikehystetaakstaa@outlook.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän tunteen! Mä olen sellainen lusmu välillä. Keskeneräisiä projekteja joka nurkassa :D

      Poista
  9. Oon aina pitänyt käsitöistä harrastuksena. Yhtenä ammattinakin ovat mutta huhheijaa jätetään ne vaan harrastukseksi 8D
    honnaw@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D joo, into voi äkkiä kadota jos harrastus muuttuu työksi!

      Poista
  10. Käsitöitä en oo koskaan hirveästi tehnyt, koulussa pakolliset ja kotona joskus jotain kokeillut! En osaa kutoa villasukkaa, mikä saattaa harmittaa joskus:'D tyydyn sit ihailemaan muiden tekemiä juttuja:-D

    karkk-i@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, jokaisella on omat taitonsa! Mutta kyllä sä ne villasukat saat tehtyä, kunhan jaksat yrittää ;D

      Poista
  11. Mä tykkään tehdä käsitöitä, samoin kuin askarrella. Tuntuu vaan että niihin on liian vähän aikaa tällä hetkellä.
    Mummu opetti mut virkkaamaan ja tiedän että sillä meni välillä hermo kun kitisin aina sen lankoja sormivirkkaukseen ja kerran sen kutoessa villapaitaa, otin lankakerän toisen pään salaa ja virkkasin sormin sen sillä aikaa kun mummu nukkui... :D

    VastaaPoista
  12. Ei taivu mun kädessä lanka eikä neula, jos ne mulle annetaan meinaa siinä itku tulla. Ei synny näistä käpälistä tumppu taikka sukka: muu ei siinä mene kuin järki ja palaa päästä tukka!
    Ps. Suloinen blogi sulla :)
    lkuablog@gmail.com

    VastaaPoista
  13. Oon itse aivan toivoton tekemään kaikkea pientä työtä käsillä. Haluaisin kyllä osata tehdä, koska itse tehty on aina hienompi!
    amlpeppi@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Heiii mahtavaa! Osallistun ehdottomasti! No mä olen semmoinen satunnainen käsitöidentekijä, joku juttu on aina kesken ja uusia ideoita pulpahtaa melko tiheää tahtia. Onnekseni en kuitenkaan kaikkia toteuta, muuten tää koti olis varmaan täynä jo jos jonkinmoista väkerrystä.

    Muistoja lapsuudesta. Olen pienestä asti ollut aika idearikas ja hyvä käsistäni. Olen saanut tehdä ja mummi on ollut kärsivällinen opettaja minun turhautuessa. Ompelukoneesta innostuin vasta yläasteen 8.luokalla ja siitä se omien vaate hörhelöiden teko yritys sai alkunsa. Muistolaatikosta löytyy edelleen "Peltzy" kansio ja vanhojen vihkojen välistä sunkin suunnittelemia vaatteita (piirroksia). En ole pitkään aikaan yrittänyt tehdä mitään järjettömän monimutkaisia ompeluksia, mutta jotain saan sentään koneella aikaan ja tekemällä oppii aina lisää. Tykkään kyllä haastaa itseäni ja lähteä kokeilemaan vaikka en varma lopputuloksesta olisikaan. Hermot menee langan karatessa jatkuvasti mut silti kaasutellaan eteenpäin vanhalla koneella joka pitää kovempaa hurinaa kuin ruohonleikkuri! :D - glruoka@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VOI EI!! En mä muista tollasta yhtään :D Sun pitää näyttää mulle joskus!

      Poista
  15. Kiva arvonta! Itse en ole mikään käsitöiden mestari, mutta joskus tulee jotain koitettua väkerrellä :D Joko hyvällä tai huonommalla menestyksellä..
    asiiliisasiil@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pääasia että kokeilet! Ei ne täälläkään aina onnistu :D

      Poista
  16. Toivoisin olevani parempi käsitöissä, mutta olen edistynyt huimasti sitten ala-asteen. Tällöin jouduin joka rivin neulottuani näytättämään työni opettajalla ja lähes aina uupui silmukoita. :D Anopin neuvoilla olen oppinut hieman virkkaamista ja neulomaan villasukan kantapään. Pinteristä olen bongannut kymmeniä ihania ohjeita, joita pääsen toivottavasti jonakin päivänä toteuttamaan anopin auttaessa. ninnu-83(a)hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin myös oikea surkimus käsitöissä peruskoulussa, silti sinnikkäästi yritin ja kohta olen käynyt kaksi koulua vaatetusalalta :)

      Poista
  17. Mukana arvonnassa. :)
    Tykkään ajatuksesta, että tekisin kaikkia käsitöitä. Innostun aina kovasti kaikesta uudesta, mutta innostus lopahtaa ennen kuin saan asiat valmiiksi. Edelleen odottaa viimeistelijää niin pipo, kaulahuivi, lapaset....
    T. Aino
    ainosiren9@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, mulla myös innostus yleensä loppuu kesken :)

      Poista
  18. Mielenkiintoisen kuuloinen arvonta!
    Jospa siis osallistuisin, sähköpostini mhautaviita@gmail.com.

    Käsitöitä rakastan... ompelu, kutominen, virkkaus, ym. kaikenlainen näpertely. Kutomista ja virkkausta rajoittaa kipeytynyt olkapääni, muita 2 v. höpöttävä, villikkonatiainen <3. Näistä huolimatta pääni pursuaa ideoita, joiden toteuttaminen vain yleensä A) jää toteuttamatta tai B) alkaa, mutta jää roikkumaan hamaan tulevaisuuteen TAI väkerretään loppuun pari tuntia ennen varsinaista tarvetta. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Viime tipassa itsekkin niitä aina väkertelen :D

      Poista
  19. Minä rakastan käsitöitä! Jonkun toisen tekeminä! arhippainen@luukku.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Se on hyvä. Kaikkea ei tarvitse tehdä itse.

      Poista
  20. Mukana :) ideoita pursuaa mutta oon toivottoman huono toteuttaja!;D

    Kristamarianne10@gmail.com

    VastaaPoista
  21. Mukana!
    Mulle käsityöt ja käsillä tekeminen on lähellä sydäntä ja se näkyy myös meillä kotona, synttärikorteissa ja lahjoissa. Opiskelen myös tällä hetkellä sisustajaksi, mutta ennemmin kutsuisin tulevaa ammattiani "käsityöläiseksi". Olisi hienoa voittaa jotain itsetehtyä! :)
    sirie@hotmail.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa! Itse tehdyt kortit on parhaita! :)

      Poista
  22. En ole kovinkaa hyvä käsitöissä. myönnetään ,mutta harjoitus kai tekee mestarin ja kiva ihailla kun toiset osaavat.osallistun
    ounastiina@luukku.com

    VastaaPoista