DADDY

Mä olen aina ollut isin tyttö, ja olen edelleen. Mun isi on huipputyyppi! Me ollaan aina touhuttu juttuja yhdessä, pelaliltu, painittu, suukoteltu ja halailtu. Isillä on paras huumorintaju, jota kukaan muut meidän perheessä ei ymmärrä. Iskä on aina valmis auttamaan, oli kyse mistä tahansa. Mua ei monetkaan ihmiset tässä elämässä saa ärsyyntymään, isi saa! Iskä on välillä kuin ärsyttävä pikkuveli, joka kokeilee rajojaan tappiin asti. Iskä on maailman paras iskä mulle!<3

Tämä isänpäivä on saanut ihan uuden merkityksen niiden reilun parinkymmenen isänpäivän jälkeen. Tänä isänpäivänä isi on myös isovanhempi, eli äijä. Ja tänä isänpäivänä Jesse on isä! 

Meillä isänpäivää juhlittiin Viljon märillä suukoilla ja sänkyyn viedyllä aamiaisella. Myöhemmin tänään mennään syömään vielä molempien omien isien luo. Huippu päivä tiedossa! 

Miten teillä vietetään isänpäivää?


DADDY, you are
as smart as IRONMAN
as strong as HULK
as fast as SUPERMAN
as brave as BATMAN
you are
my favorite SUPERHERO







-Nora

0 kommenttia:

Lähetä kommentti