YSTÄVYYS ON

Olen aina ajetellut, että ystävyys on jotain sellaista mikä jatkuu läpi elämän. Ystävyys on jotain sellaista mikä kulkee omalla painollaan ja on vaivatonta. Ystävyys on naurua ja hauskanpitoa. Tosiystävät ovat rinnalla ikuisesti. No eihän se ihan näin mene. Nyt sen olen tajunnut.

Elämäni suurin mullistus, äidiksi tulo, on antanut ja ottanut. Se on antanut mulle hurjasti rakkautta, iloa ja uusia ihmisiä mun elämään. Myös niitä ihmisiä on mun elämästä lähtenyt. Harva on kokonaan lähtenyt, mutta ystävyyssuhteet ovat muuttuneet hurjasti. Raskauden aikana ja sen jälkeen koin oloni aika yksinäiseksi. Se on ollut tässä koko hommassa mulle kovin paikka. Mulla ei ollut juurikaan samassa elämäntilanteessa olevia ystäviä ja se tuntui melkoisen raastavalta välillä. En koskaan uskonut että mun ympäriltä ne ihmiset katoaisivat, vaikka kyllä mä sitä pelkäsin. Mutta niin se elämä vaan menee, sellaisia ihmisiä kaipaa ympärilleen jotka ovat samassa elämäntilanteessa ja ymmärtää. Eikä se tee niistä ystävyyssuhteista yhtään sen huonompia, vaikka ne ei jokaista elämän osa-aluetta kestäisikään. Mun kaikki energiani on tällä hetkellä perheessä, eikä sitä aikaa tahdo aina löytyä ystäville.

Olen saanut mahdollisuuden tutustua ihaniin äiteihin ja olen heistä äärimmäisen onnelinnen! Äideistä puheenollen!  Joku aika sitten olin muutaman muun tytsyn kanssa Kaksplussan blogiyhteisön mainoskuvauksissa, josta nämä kuvat ovat. Oli kiva nähdä minkälaisia tyyppejä blogien takana oikein hääräilee! Mukavia tytsyjä. Toivottavasti nähdään vielä muidenkin Kaksplussalaisten kanssa!


Kuvat: Riikka Hurri



-Nora

0 kommenttia:

Lähetä kommentti