MY ASS IS ON FIRE

Edellisviikon lusmuilun jälkeen on vedetty persus kipeänä tiukkaa treeniä. Raskauden aikana mun ahteri litistyi lähes olemattomiin sen ikuisen sohvalla löhöilyn johdosta. Nyt meikäläisen booty on ottanut ihan uudenlaisen suunnan ja kohonnut uusiin ulottuvuksiin. Jos sama meno jatkuu niin täytyy ostaa korkeanpivyötäröisiä housuja, jottei persposket kurkkaa vyön alta. No ei kai sentään. Ihan kiva nähdä tuloksia. Ja tuntea.

Mä olen kokeillut yhtä jos toista urheiluharrastusta. Olen käynyt kuntonyrkkeilyssä, baletissa, useamman kerran kokeillut tanssia. Eilen spinning tunnilla tajusin, että hitto mähän tykkään tästä. Mä en enää odota sen tunnin loppumista. Ennemminkin tulee fiilis, että mitäs seuraavaksi? Nyt ensimmäisen kerran tuntuu siltä että mä olen löytänyt lajini! En olisi ikinä uskonut että salitreeni ja jumpat olis ollut mun juttu. Nyt on myös vähän toisenlainen motivaatio sitä liikkumista kohtaan, kun on joku tavoite. Enköhän mä jatka tätä hommaa sen tavoitteen saavutamisen jälkeenkin!

Tottakai odotitte nyt huippu kuumaa belfietä! Mun pokka ei valitettavasti riitä ja saatte tyytyä tällä kertaa mun hymyyn.



-Nora

0 kommenttia:

Lähetä kommentti