KUULIAINEN KOULULAINEN, VAI MITEN SE MENI?

Nyt täytyy kyllä sanoa että aika hektistä aikaa tässä elellään. Kelalta kilahti juuri postilaatikkoon kirje jossa kehoitetaan tekemään selvitys opintojen edistymisestä. Shit! Mun viime vuoden opinnot vähän hidastui kun syksyllä huomasin pikku vilpertin kasvavan sisuksissani. Alku raskaudesta vähän väsytti ja kun väsymys loppui niin jokapäiväiset supistukset alkoivat rv16 ja jatkui loppuun saakka. En siinä kaikessa tohinassa sitten pystynyt keskittymään opiskeluun täysin rinnoin. Eipä tosin mun keskittyminen muutenkaan ihan huipussaan ole. Nyt ollaan kuitenkin siinä pisteessä että muutaman viikon sisällä mun on suoritettava tosi hurja määrä opintopisteitä jotta tukeni jatkuu. Mikäli menetän tukeni, ei mulla ole mitään saumaa jatkaa opintoja. Hiki hatussa nyt sitten kouluhommia vääntelen. Opinnäytetyötäkin tässä syksyn aikana pitäisi alkaa väsäilemään. Huhhu! Onneksi Viljo viihtyy itsekseen että äiti voi sitten paiskia töitä. Olisihan se ihanaa keskittää kaikki huomio kullanmuruun. 

Mähän en ole avannut mun opintojani teille yhtään, enhän? Opiskelen siis neljättä vuotta Turun AMK:ssa vaatetusmuotoilua. Alkuperäisenä tarkoituksena oli että valmistun 2015 keväällä, elämäntilanne kuitenkin sai täyskäännöksen ja voi olla että opinnot hieman venyvät. Sain viljon siis kesäkuussa ja syyskuussa palasin koulunpenkille. Tämä ei olisi mahdollista ilman ihanaa anoppiani joka hoitelee Viljoa silloin kun olen koulussa. Joka ikinen kerta tuntuu pahalta lähteä kouluun oman murun luota. Mutta hyvässä hoidossa Vilpertti on ja ilolla ottaa mut aina vastaan kun menen poitsua päivän päätteeksi hakemaan. Nämä arkipäivät kun saan olla pojan kanssa kotona on siis täyttä luksusta minulle<3 

Viljoakin kyrpii nämä kouluhommat...



-Nora

0 kommenttia:

Lähetä kommentti