JULJA



Mä valotan teille nyt hieman mun duunia. Tai siis äitiyslomalla mä tässä yritän olla, kai. Mä olen siis yrittäjä. Pari vuotta sitten Nuori Yrittäjyys -kurssilla päätettin kahden ystäväni kanssa laittaa hynttyyt yhteen ja alkaa yrittäjiksi. Mulla on ollut pienen pienestä tytöstä asti haaveena vaatesuunnittelijan ura, NY-kurssi oli hyvä pohja kokeilla yrittäjyyttä. Kurssin puitteissa perustettiin naistenvaatemerkki nimeltä JULJA, suunniteltiin ja valmistettiin ensimmäinen mallisto. Kurssin lopussa oli kilpailu josta oli mahdollisuus voittaa 15 000€ Hyundailta. Tuota pottia me tietysti lähdettiin hakemaan ja voitettiin se! Palkinnon buustaamana haettiin pankista lainaa ja perustettiin osakeyhtiö. Reilu vuoden on nyt ollut bisnes virallisesti pystyssä. Tässä nyt hyvin tiivistettynä miten tähän on tultu. Mä en tiedä että kuuluuko JULJA tänne blogiin. En halua, että lukijoille tulee sellainen fiilis että mainostan sitä jatkuvasti. 

Mitä mieltä olette, kiinnostaako lukea tarinoita yrittäjyydestä tai vaatesuunnittelusta? Tai haluatteko tietää mitä JULJAn kulisseissa tapahtuu?






-Nora

12 kommenttia: