EPÄTOIVO ISKI

Sen jälkeen kun aloitin treenaamisen olen käynyt lähes päivittäin vaa'alla. Viime päivinä olen ahdistunut lukemista. Ei mitään muutosta aloituspainoon! Miksi?! Olen käynyt kolme kertaa viikossa salilla. Se on kuitenkin aika iso muutos aikaisempaan liikkumattomuuteeni. Miksi mun paino ei tipu? Hiki päässä ja veren maku suussa olen treenannut mutta ei mitään muutosta tunnu tapahtuvan. Voihan olla että hätäilen ja mun olisi pitänyt jättää se vaaka vielä hetkeksi. Vähän alle kolme viikkoa sitten treenin aloitin. Ehkä mulla oli liian suuret odotukset tähän alkuun. Toivottavasti se tästä ajan kanssa muuttuu. 

Yritän nyt pysyä vähän aikaa mahdollisimman kaukana vaa'asta jottei se saa mun mielialaa ihan maihin. Aion kuvata kropan kuukaiden välein ja punnita itseni parin viikon välein, mikäli toivottua muutosta ei tapahdu pitää muuttaa taktiikkaa. Ehkä jätän hiilareita vähän vähemmälle tai jotain... Mä vaan niin rakastan ruokaa. En haluaisi hirveästi luopua mistään hyvästä. Kyllä mä ihan suht terveellisesti syön mutta kyllä niitä heikkoja hetkiäkin on. 

Huomenna aamulla spinningiin polkemaan sitten entistä kovempaa! Mä nimittäin ihan tosissani aion mahtua niihin tavoitepöksyihin jouluna!

Tässä pari kuvaa meitsin upeista tyylitaivas posetuksista vuodelta 2008. Hohoh! Se oli sitä aikaa kun sai syödä mitä vaan eikä urheilua tarvinnut miettiä tippaakaan. Toista se on nykyään. Buu!
Muistatteko vielä tyylitaivaan?



-Nora


0 kommenttia:

Lähetä kommentti