1 KK TREENIÄ TAKANA

Mä olen pahoillani kuvien laadusta! Oli yllättävän haastavaa kuvata itselaukaisimella, sisällä ja vielä ilman jalustaa. Ikkunoistakaan ei tullut tarpeeksi valoa kun keli on niin harmaa. Anteeksi! 

Eli ensimmäinen kuukausi workouttii takana! Olen aika ylpeä itsestäni miten olen mukisematta jaksanut treenailla. Ja yllättynyt siitä kuinka paljon mä siitä treenaamisesta tykkään. Mähän olen tyyppi joka kyllästyy yleensä lajiin, kuin lajiin parin treeni kerran jälkeen. Tällä viikolla olen vähän lusmuillut kun treenikaveri on Japanissa! Sain raahattua ahterini eilen sentään lenkille. 
Mun treeniviikkoihin on kuulunut 3-4 treeniä, joista 2-3 lihaskuntoa ja perjantaisin käyn spinningissä. Poikkeauksellisesti olin tosiaan eilen lenkillä ja sehän olikin ihan kivaa. Olen ennen inhonnut juoksemista. Nyt se ei tuntunut niin kamalalta, kun on rääkännyt itseään pyörän selässä. 

Lähtötilanne oli siis tämä: 10,3kg raskauskiloja jäljellä jotka tulee pudottaa Jouluun mennessä. Toinen vaihtoehto on mahtua mun tavoitehousuihin! Tämän ensimmäisen etapin tavoitepaino oli 63,25kg. Nyt kävi kuitenkin niin, että tuosta tavoitteesta jäi kilo uupumaan! Hitto vie. Treenin aloitettuani mun painoni nousi myös hieman, se kävi 66,3kilossa. Hieman harmittaa että en tähän ensimmäiseen tavoitteeseen vielä päässyt. Toisaalta se pistää treenaamaan entistä kovempaa. Ja pitää vaan lisätä sitä aerobista. Ehkä noista lenkeistä tuleekin tapa.

Mä olen syönyt ihan samalla tavalla kuin aikaisemmin. Siihenkin ehkä alan kiinnittää huomiota. Pitää vähän perehtyä terveellisiin ruokavalioihin tarkemmin. Mulle maku on kuitenkin kaiken a ja o. Ei meikäläisestä mitään kanafile-tyyppiä tule. 


LÄHTÖTILANNE 65,3kg NYT 64,3kg (-1kg)


Analysoidaas nyt sitten nämä kuvat. Hieman ehkä näyttää vyötärö kaventuneen? Mitäs sanotte? Nyt harmittaa etten kaivanut sitä mittanauhaa esiin aloittaessani! Käsi näyttää haban kohtaa ehkä myös vähän timmimmältä?








Sivulta katsottuna sanoisin, että ahteri on hieman kohottanut muotoaan. Reidetkin ehkä vähän pienemmät? En mä enää tiedä. Harmi kun ei ollut mahdollisuutta ottaa kuvia samassa paikassa. Olisi ollut ehkä helpompi nähdä muutokset.

Selkä-/kainalomakkarat on ainakin pienentyneet! Näyttää myös selästä katsottuna vyötärö pienemmältä. Ja onko mun selkä vinossa? Molemmissa kuvissa näyttää, että olisin jotenkin kenossa. Äidilläni on toinen jalka hieman pidempi kuin toinen. Onkohan mulla sama vaiva?



Enhän mä nyt tyytyväinen ole tähän hommaan. Mutta onneksi näkyy edes jotain pieniä muutoksia! Onnellinen olen kuitenkin siitä, että sain runnottua yhdet vanhat housuni jalkaan! JA paras juttu pitkään aikaan, mun kihlasormus menee sormeen puolen vuoden jälkeen! Jotain ainakin on siis tapahtunut. Ihanaa.

-Nora

0 kommenttia:

Lähetä kommentti