TREENII, TREENII

Raskauden aikana mulle kertyi sellaset 25kg painoa, joista osa oli onnekseni nestettä ja lähti jo osastolla. Viikko synnytyksestä ja painoa oli tippunut jo -10kg. Sen jälkeen painon tippuminen onkin ollut hyyyyvin hidasta. 

Viljon kummisetä on personal trainer ja hän tekikin mulle elokuussa kunto ohjelman. Sain noudatettua ohjelmaa varmaan viikon verran kunnes tuli ristiäiskiireet... Selityksiä, selityksiä.. Joo, sen jälkeen innostus tyssäs kuin seinään. Sateiden tullessa lenkki on viimeinen asia mikä on mielessä. Voin kertoa että sohva ja Frendit houkuttelevat enemmän kun kylmässä sateessa hikoilu. No eipä sitä säätä voi pelkästään syyttää kun ei niitä lihaskuntojakaan ole tullut tehtyä vaikka ei persettä tarvitsis kuin metrin verran siirtää. No mutta! Nyt puhaltavat uudet tuulet! Mulla on vielä 10kg raskauskiloja jäljellä ja tahdon niistä Jouluksi eroon. Joten mulla on vajaa 4 kuukautta aikaa päästä mun tavoitteeseeni. Mä en tiedä oonko mä ihan hakoteillä tän mun tavoitteeni kanssa? Ajattelin tosiaan että jos teen tästä mun projektista julkisen niin en kehtaa jättää hommaa kesken. Hoho! Sellainen lusmu kun joskus olen.

Joten jos jollain on vinkkejä motivaation, treenin tai vaikka ruokavalion suhteen niin auttakaa meitsiä!

Tässä on 10kg hoikempi meikä! Tavoitteena on tuommoiset kapoiset posket. Jouluna sitte!



2 kommenttia:

  1. Ja jouluna voi sit taas onnellisena kerätä pari kiloa. :D Tääl on yks lazyass joka vois lähtee lenkkiseuraks pienellä painostuksella. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Seura on aina tarpeen. Tulee ehkä joskus sit mentyäkkin!:D

      Poista