PRINSSIN VALTAKUNTA

Me muutetaan ens viikolla! Mä en oo pysyä housuissani. Aloitin pakkaamaan kamppeita jo muutama viikkoa sitten ja samperi että kuumottais jo asetella niitä paikoilleen siellä uudessa kodissa. No kaikki aikanaan, sanois Jesse mulle. Tähän asti ollaan asuttu kaksiossa ja Viljo on joutunut nukkumaan milloin missäkin kun sopivaa tilaa ei tunnu pojalle löytyvän. Aluksi nukuttiin perhepedissä mutta mun nukkumisesta ei tullut mitään kun kaikista pienistä inahduksistakin työnsin herralle tissiä suuhun. Koitettiin siirtää kehtoon sängyn viereen mutta sama homma jatkui, äippä tunki tissiä jatkuvasti herran naamalle. Olohuoneessa on pojan pinnasänky, siinä hän ei ole nukkunut yötäkään. Ollaan niin pitkään iltaisin olkkarissa katsomassa telkkaria ettei siitä nukkumisesta tulisi mitään siinä mekkalassa. No tämän hetkinen tilanne on se että Vilpertti nukkuu vaunuissa keittiössä. Joten olen TODELLA tyytyväinen että poju saa ihka oman huoneen, missä saa olla ihan rauhassa ilman, että joku käy koko aja jääkaapilla. Sitä onnen päivää! Kaiken lisäksi se asunto on ihan unelma! 87neliötä puhasta kultaa, ah, olen rakastunut. Laitan kuvia heti kun saadaan kamat paikoilleen.

Koska kyseessä on Viljon ensimmäinen oma huone, ei hänellä ole vielä mitään huonekaluja sängyn lisäksi. Olenkin viime viikot keräillyt vähän sisustus inspistä prinssin valtakuntaan! Mistäs tyylistä tykkäätte eniten? Se nyt ainakin on selvää että viiri on oltava!



Kuvat täältä




3 kommenttia:

  1. Mä tykkään että lapsen huoneessa on värejä! Eli mun mielestä noi värikkäät kuvat on parhaat. Vaikka onhan noi vaaleet ihanan raikkaita ja puhtaan näköisiä niin kuitenkin kun lapsella sitä tavaraa tuppaa olemaan niin....(meidän 2v neidin huone on tällä hetkellä aika kauheessa kunnossa:D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo leluista tulee äkkiä aika paljon väriä huoneeseen :D

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista